Yaşam

KARL LAGERFELD Z NESLİNE ODAKLANAN YENİ BİR MARKA OLUŞTURDU

Karl Lagerfeld, Z Kuşağını düşünerek 2023 baharı için tamamen yeni bir marka kurdu. Yeni marka Karl Lagerfeld Jeans, kendi kurallarını koymaya, daha derli toplu bir geleceğe uygun olmaya ve kendilerine özgü bir şekil yaratmaya kararlı yeni bir nesle odaklanıyor.

Karl Lagerfeld Jeans, İlkbahar 2023 koleksiyonuyla bireyselliği ve kendini ifade etmeyi, marka raporlarının “daha sürdürülebilir kumaşlar ve üretim tekniklerinden” yapılan stillerle kutlamayı hedefliyor. Koleksiyon, konutun tasarım müdürü Hun Kim tarafından denetlenen özel bir yeni tasarım ve eser grubu tarafından tasarlanıyor.

Bol desenler, cesur renkler ve cinsiyet ayrımına akıcı bir yaklaşımla övünen ilk çalışmalar karl.com ve Zalando’da satışa sunuldu. Diğer önemli dijital lansman ortakları arasında About You, Answear ve Farfetch bulunmaktadır.

Moda evi, ana işinin bir parçası olarak uzun süredir denim satıyor ve toplam koleksiyon boyutunun yaklaşık yüzde 10’unu oluşturuyor. Markanın CEO’su Pier Paolo Righi, “Karl Lagerfeld Jeans serisinin gelecekte ana hattımıza benzer büyüklükte bir iş üretebileceğine inanıyoruz. Buna göre kaynak tahsis edeceğiz ve bu fırsatı değerlendirerek hedef kitlemizle bağ kuracağız.” hesaba.”

Fiyatlar ana akım denimden daha düşük olacak olsa da Righi, “Karl Lagerfeld Jeans bir koleksiyon değil; yeni logosu, marka kodları ve kimliğiyle kendi markası” dedi.

Instagram’daki bu gönderiye bakın

KARL LAGERFELD (@karllagerfeld) tarafından yazılan bir gönderi

Yöneticiye göre, ayrı erkek ve kadın koleksiyonları olacak, ancak Z Kuşağı kısıtlayıcı etiketleri bıraktığı ve akışkanlığı her zamankinden daha fazla benimsediği için stillerin çoğu cinsiyet açısından tarafsız kabul ediliyor.

“Zekâsını, oyunculuğunu ve tarzını benimseyerek Karl’ın mirasını sürdürüyoruz; onu yalnızca genç nesle atfediyoruz.” Markanın merhum kurucusu, 2000’li yılların başında kot pantolonları üniformasının bir parçası olarak gönülden benimsedi. Siyah kot pantolonu tercih etti ve sık sık imza markasının kot pantolonunu giydi.

Proje, merhum kurucunun 2011 yılında “masstige” veya uygun fiyatlı lüks kategorisinde dijital odaklı bir marka olarak yeniden yapılandırılan vizyonuna uyuyor.

Instagram’daki bu gönderiye bakın

KARL LAGERFELD (@karllagerfeld) tarafından yazılan bir gönderi

Markaya göre kampanyalar, kullanıcı tarafından oluşturulan içerik, sosyal medya aktivasyonları ve etkileyici girişimleri kapsayan bir dijital nesle odaklanacak. Marka, “TikTok’a çok güçlü bir biçimde odaklanmayı” planlıyor ancak Instagram, değerli bir platform olmaya devam edecek.

Instagram’daki bu gönderiye bakın

KARL LAGERFELD (@karllagerfeld) tarafından yazılan bir gönderi

Moda açısından, Karl Lagerfeld Jeans kot ceketler, spor giyim ürünleri ve kotlarda skinny, düz paça ve rahat kesimler sunuyor. Crop toplar, kapüşonlular ve bomber ceketler serinin genç ruhunu yansıtırken blok renkli jarse, degrade yıkamalar ve efektli jeanler görsel bir etki katıyor.

Instagram’daki bu gönderiye bakın

KARL LAGERFELD (@karllagerfeld) tarafından yazılan bir gönderi

Bir de yeşil unsur var: Koleksiyondaki çalışmaların birçoğu, şirketin çevre hedefleri doğrultusunda, plastik pet şişeler ve giysiler gibi tüketim sonrası ve sanayi sonrası malzemelerden üretilen organik pamuk ve geri dönüştürülmüş polyesterden üretiliyor. En az yüzde 50 oranında sürdürülebilir malzeme içeren eserler “Karl Cares” etiketi taşıyor. Şirket, denimin geleneksel denim üretimine göre daha az su ve güç kullanan tekniklerle bitirildiğini kaydetti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu